Сценарій дитячого дня народження для хлопців віком 4 5 6 років
День народження — найважливіше свято в житті вашого малюка, його чекають завжди з нетерпінням, адже в цей день маленький чоловічок стає центром уваги всієї родини. Спробуйте скласти план проведення дня народження сина, чи доньки, враховуючи бажання та інтереси малюка.
Наш сценарій написаний в найбільш популярному стилі. Його провідні особи — два вічно ворогуючих клоуна Кока і Лека. У процесі проведення свята, клоуни веселять хлопців, грають у різні конкурси та ігри, а також дарують хлопцям елементи клоунських костюмів — ковпачки, носики, смішні перуки, роблять клоунський грим. Сценарій дитячого дня народження — нескладний у проведенні, тому на роль клоунів можна запросити родичів.
Прочитавши наш сценарій, спробуйте привнести в нього свої деталі — у вас напевно вийде!
Сценарій дитячого дня народження — Початок свята:
Усіх хлопців потрібно розсадити за столиком. Коли дітлахи поїдять — пора починати розважальну програму.
Звучить весела музика.
Мама іменинника здивовано повідомляє, що на свято до хлопців хтось прийшов.
Клоун КОКА: Привіт, дітлахи, дівчата і хлопці!
Ви, звичайно ж мене всі дізналися-я найвеселіший, красивий і завзятий клоун Кока, я прийшов до Вас на свято для того, щоб розважати гостей нашого іменинника! Можете мені поаплодувати! Хто голосніше?
Дітки аплодують.
Клоун КОКА: Ой, зачекайте, а щось я не можу зрозуміти, хто з Вас сьогодні іменинник — всі такі вбрані, напомаджені (дразниться). Ану-ка, почекайте, зараз я все дізнаюся, у мене є така чарівна паличка, яка всі відповіді на питання знає!
(Дістає паличку, звучить музичний супровід «чаклунство», КОКА підходить до кількох діткам)
Клоун КОКА: Не-а, не той, і це — не іменинник. Ага, ось цей-точно він! Привіт! А я знаю, як тебе звати (ІМ'Я). Ну що ж, друзі, давайте зараз всі разом візьмемося за руки, станемо в коло і всі разом привітаємо (ІМ'Я) з найвеселішим, найкрасивішим і солодким святом. Три — чотири: «З Днем народження!»
(Клоун Кока ставить хлопців у коло, звучить весела музика)
Клоун КОКА: А для того, щоб всі бачили, хто у нас сьогодні іменинник — ми подаруємо йому ось такий веселий і барвистий паричок! (Дістає прикольний перуку, одягає).
А ще у мене є подарунки і для його гостей!
(Дістає різні обручі з паричка для дівчаток, клоунські ковпачки для хлопчиків)
«Весела подорож»
Клоун КОКА: Ну ось, тепер порядок! А зараз ми всі разом поїдемо в веселу подорож, хочете в подорож? (Діти відповідають) Іменинник, йди сюди, будеш головним вагоновожатим. Ребятки, побудувалися всі за іменинником.
(Дітки шикуються один за іншим за іменинником)
Клоун КОКА: А ви знаєте, що робить поїзд, перед тим, як відправитися в шлях? Правильно, він дає гудок. Отже, підняли всі праву ручку, зробили гудок «Ту-ту», і поїхали!
(Святковий поїзд починає рух по залу, попереду — клоун Кока, за ним — іменинник, потім всі дітки-гості.
Тут можна використовувати пісеньку «Поїду до далеких берегів групи« Дюна »)
Клоун КОКА: Зараз ми проїжджаємо Африку, а в Африці хто живе? Правильно, мавпи. Давайте покажемо, як стрибають мавпи.
(Залишаючись в поїзді, клоун Кока показує, як стрибають мавпи, все беруться руками за коліна)
Клоун КОКА: Молодці, а тепер перед нами слони. Тупотимо, як слони.
(Музика звучить, продовжуємо танець, тупаючи, як слони)
Клоун КОКА: А зараз нам зустрілися крокодили. Яка у крокодилів пащу, показуємо разом!
(Клоун показує руками пащу крокодила, триває танець)
Клоун КОКА: І, нарешті повернулися до Росії, а у нас в Росії живуть ведмеді, покажемо всі разом, як ходять ведмеді (показують ведмедя) А зайчики? (Стрибають, як зайчики). Молодці, хлопці!
(У записі лунає стукіт у двері)
Клоун КОКА: Ой, хлопці, а хто це?
(Хлопці відповідають)
Клоун КОКА: Ага, здається я знаю, це вічно заважає, вічно занудний клоун ЛЕКА!
(Звучить музика, в зал з великим букетом повітряних кульок входить клоун Лека)
Клоун Лека: Ага, ось ти де? Про — ман — щик!
Клоун КОКА: Це хто обманщик — я?
Клоун Лека: Ти, ти. Хто обіцяв взяти мене на День народження, а?
Клоун КОКА: Ха-ха-ха, та як же тебе можна взяти? Ти ж — найнудніший, нецікавий і занудний клоун.
Клоун Лека: Це я-то зануда? Та ти — самий нецікавий, старий і противний клоун?
Клоун КОКА: Я противний? Ах, так — отримуй! (Дістає надутий довгий кульку, і погрожуючи Леке насувається на нього, Лека, спотикаючись, голосно падає, звучить у записі «Бум», дітки сміються)
Клоун Лека: Ну ладно-ладно, Лека, не хвилюйся так. Просто, я теж дуже хотів повеселитися на дні народженні (Ім'я), от і прийшов на свято.
Клоун КОКА: Так би й говорив, невдаха. Гаразд, давай домовимося так: якщо ти розвеселити хлопців як слід — залишайся на святі. Хлопці, пошкодуємо Льоку?
(Дітки відповідають)
Клоун Лека: От і добре! Я буду дуже-дуже старатися! Ось, наприклад, я приготував нашому імениннику вітальну листівку!
Дістає великий ватман, читає.
Клоун Лека: Ми тебе всі разом вітаємо, і оголошуємо сьогоднішній день — Днем веселощів! Тобі сьогодні-__ років, ти став (стала) уже зовсім дорослою. Слухай тата і маму, бабусю і дідуся, рости здоровим і щасливим, твої друзі! А зараз всі твої гості залишать на цій листівки свої маленькі сердечка!
(Заздалегідь потрібно приготувати маленькі сердечка на липучці. Клоуни роздають хлопцям сердечка, які діти клеять внизу ватману, клоуни підписують сердечка їх іменами)
Клоун Лека: Сьогодні всі хлопці, твої гості, повинні дружно співати пісні, стрибати, танцювати, їсти смачні тортики, грати у веселі ігри та конкурси.
Клоун КОКА: А ти чого, Лека, може і гру цікаву для наших хлопців приготував?
Клоун Лека: Звичайно, я у тебе вчуся! Оголошую: «Гра« Ненудний кулька »! Давайте зробимо велике коло, і уявімо, що це — повітряна кулька.
Беремося за руки, і пробуємо надути наш кульку. (Діти беруться за руки, і розходяться у велике коло, руки — натягнуті)
І раптом, наш кулька лопнула: шшш ... (Гурток звужуємо в центр)
І став тоненький-тоненький, покажіть який! (Піднімаємо руки вгору, показуємо)
Але ми не будемо сумувати, потрібно кульку надувати. (Коло розходиться) Покажіть, який великий кулька у нас вийшов? Молодці!
Потім можна знову здути кульку, і повторити спочатку.
Клоун КОКА: Ой, подумаєш, гра, ось я знаю таку цікаву новеньку гру, знаєш, як називається? Гра «Мотальщіци». Пора пограти, і перевірити вашу спритність! А ну-ка, найспритніші дівчата, і самі спритні хлопці — підходьте до мене.
У руки хлопцям дається олівець, до якого прив'язана довга стрічка, на кінці якої прикріплена велика цукерка «Гуллівер».
Клоун КОКА: Зараз, за командою, починаємо намотувати стрічку на олівець, хто швидше добереться до цукерки — той і переможець!
Звучить музичний супровід, учасники по команді починають намотувати стрічку на олівець.
Клоун КОКА: Отже, приз переможцю вручає іменинник!
ГРА «ПОСАДИВ ДЕД РІПКУ»
Клоун Лека: Ну, молодець, Кока — повеселив діточок! А я хочу провести незвичайну гру, допоможеш мені?
Клоун КОКА: Це, напевно, гра «Посадив дід ріпку»? Чи знаєте ви, хлопці російську народну казку «Ріпка»? Розкажіть-но мені, яких головних героїв ви знаєте? Назвемо їх: Дід, Баба, Внучка, Жучка, кішка Мурка, і Мишка-норушка. І що ж ці герої хотіли зробити? Вірно, ріпку рвали. А чи вдалося їм її вирвати по — поодинці? Правильно, вони вирвали її всі разом.
Клоун Лека: Значить, стаємо в дві команди, вибираємо, хто у нас буде Дідом? Відмінно, команда номер один, і її Дід — Костик, команда номер два і її Дід-Іван. Дідуся стають на чолі команд.
Так, по черзі, вибираємо Бабу, Внучку, Жучку, кішку Мурку, і Мишку. Ставимо команди у дві колонки в одному кінці залу. В іншому своєму розпорядженні два великі м'ячі.
Клоун КОКА: Уявіть собі, що на тій стороні — НЕ м'ячі, а Репка. Отже, перший біжить до Репке Дід, доторкається до м'ячика, повертається в команду за Бабою, тепер біжіть удвох до Репке, і повертаєтеся за Внучкою, біжіть вже втрьох, повертаєтеся за Жучкою, біжіть до ріпку вчотирьох, повертаєтеся всі разом за Муркою, і в самому кінці — за Мишкою. Біжіть до ріпку, забираєте її, і приносите мені. Завдання зрозуміло? Команди готові? Почали!
Хлопці по черзі добігають до м'ячиків навпаки, доторкаються, повертаються за наступним учасником команди, біжать разом з ним, і так до останнього бере участь. Наприкінці повинні бігти всі шестеро учасника команди.
Клоун Лека: Молодці, хлопці! Які ж ви спритні і веселі! Отримуйте приз від іменинника!
ГРА «Влучне попадання»
Клоун КОКА: А зараз гра для найвлучніших хлопців! Зараз ми дізнаємося, хто ж з хлопців найвлучніший — хлопчаки, або дівчата?
Клоун Лека: Іменинник у нас хлопчик, тому — набирай команду хлопчаків. Їм ми вручаємо сині м'ячики.
Клоун КОКА: Друга команда — найспритніші девчонки! Вам ми вручаємо м'ячики червоного кольору.
Команди вибудовуємо у дві колонки, навпаки потрібно поставити або велике відро, або велику коробку.
Клоун Лека: Команди, слухай мою задачу: потрібно по черзі кидати свої м'ячики он у той відерце, кульок якого кольору виявиться більше — та команда і перемогла!
Діти по черзі кидають м'ячики в відерце. Наприкінці гри, за кількістю визначається переможець.
Гра «Скарби»
Для цієї гри потрібно дві старі простирадла, і чотири обруча. Простирадла потрібно зшити по довжині, а в початок і кінець надіти обручі, вийти дві труби. Потрібно приготувати кілька камінців — коштовностей.
Клоун Лека: Наступна гра — казкова, ми з Вами будемо шукати скарби для нашого іменинника. Будувати в дві команди. По черзі ліземо в наші тунелі, в кінці кожного Вас чекає скарб.
За командою учасники двох команд, по черзі, пролазять в тунелі, другий клоун стежить за тим, щоб для кожного учасника в кінці тунелю вистачило камінчиків. Таким чином, в скарбничці команд набираються «скарби».
Клоун КОКА: Ну що ж, хлопці, найбільша кількість скарбів зібрала команда номер один! Ваші оплески, та призи від іменинника!
Гра «Сліди снігової людини»
Клоун Лека: У команди номер два є шанс відігратися! Наступна наша гра називається «Сліди снігової людини»
Для цієї гри потрібно приготувати чотири великих людських сліду.
Клоун КОКА: Отже, уявіть собі, що ми з вами подорожуємо високо в горах
(Потрібно підготувати звукове оформлення «хуртовина»)
Клоун Лека: І раптом, серед снігів ми побачили сліди справжнього снігової людини. Давайте всі разом підемо за ними.
Клоун КОКА: Отже, друзі, кожному першому учаснику команди вручається по два великих сліду. Ваше завдання — за допомогою них перебратися на іншу сторону гори.
(Лека демонструє: спочатку на підлогу ложем слід, стаємо на нього однією ногою, потім — другий слід, і стаємо другою ногою. Таким чином переміщаємося на інший бік «гори»)
Клоун КОКА: давайте потренуємося, молодці. Як тільки перший учасник прийшов назад до команди — передаємо сліди наступному учаснику.
Клоун Лека: Хлопці, по моїй команді — вперед!
(Команди змагаються)
Клоун КОКА: Молодці, друзі, я думаю, в сьогоднішній святковій конкурсній програмі перемогла — ДРУЖБА!
Клоун Лека: Ну що ж, друзі, прийшов час нашому імениннику зібрати своїх друзів у велике коло, що всіх нас чекає великий іменинний ТОРТ!
(Клоуни ставлять діток в коло, мама виносить великий святковий торт зі свічками, іменинник задуває свічки, клоуни піднімають його на руки)
Клоун Лека: А зараз, на честь нашого іменинника — святковий салют з мильних бульбашок!
(Заздалегідь закуповуємо великі ємності з мильними бульбашками, за командою клоунів всі разом надувають бульбашки)
Клоун КОКА: А зараз, ура імениннику!
ВСЕ разом: УРА!!!