Розвиток дитини в 6 9 місяців

 

Бажання їсти — це перший і досить сильний подразник секреторних нервів шлункових залоз. У зв'язку з цим дорослим краще створити установку на їжу, тобто постаратися зробити так, щоб у дитини було природне велике бажання поїсти. Установка на їжу складається з часу годівлі та організації цього процесу. Час має бути постійним, організація процесу починається зі дзвону або виду посуду, а потім і виду їжі. Після 7 — 8 місяців цю установку треба підкріплювати ще й словом.

Важливо викликати і харчове зосередження, тобто залучати малюка до дій з його боку: можна попросити відкривати ротик, взяти їжу з ложечки, дати йому відкусити шматочок хліба.

Відволікати дитину під час їжі і намагатися в цей час погодувати його непомітно можна, це завідомо погіршує апетит. Їжа потрапляє в сухий рот, тому що слиновиділення маленьке в цьому випадку. У шлунку немає «запального» соку, що робить процес травлення слабким, харчові речовини, що потрапили в шлунок, довго не викликають виділення шлункового соку. І крім цього ще складається погана звичка, при якій дитина починає невелику кількість пиши тримати за службовим у роті.

Годувати дитину насильно також не можна, так як формується негативний захисний рефлекс на процес годування і малюк в підсумку їсть без особливого бажання або навіть може відмовитися від споживання їжі, навіть якщо він голодний. Нехай дитина з'їсть не багато, але зате з великим бажанням, а коли прийде час наступного годування він з'їсть вже більше, і таким чином врівноважить потрібне денна кількість їжі.

Часом малюк не приймає новий вид їжі. Краще страви між собою в тарілці не змішувати. Але під час годування можете по черзі давати стару і нову їжу. Цілком можливо що вже через 1 — 2 дні дитина почне їсти і нове блюдо.

Про сон і пильнуванні дитини в 6 — 9 місяців:

Навесні і раннім літом буває важко організувати сон дітей 8 — 9 місяців. У цей час різко змінюється організація сну: дітей укладають без мішка або теплої ковдри, вони починають рухатися в колясці, а вдома в ліжечку вставати, дивитися, що робиться навколо. Для того щоб дитина не збуджувався і не вставав, треба постояти біля нього, тихим голосом і відповідними словами сприяти спокійному засинанню.

Під час неспання, яке стає більш активним, так як дитина вже більш вільно управляє предметами, самостійно пересувається — повзає і встає, дорослі повинні подбати щоб у дитини було якомога безпечніше довколишній простір. І стежити щоб малюк не вдарився, не забився. Без нагляду можна залишити тільки в безпечному місці (манеж або спеціально виділене місце на підлозі), але треба стежити, щоб поблизу не було предметів, до яких дитина могла б дотягнуться і поранити себе: важкі предмети, ємності з чимось гарячим, ножі, ножиці, якісь гострі і гарячі предмети.

У віці від 6 до 9 місяців дитина поводиться більш самостійно і наполегливо. Він проявляє великий інтерес до дорослих, вимагає до себе постійної уваги. Починаючи самостійно грати, він розкидає іграшки і дивиться, що робитимуть дорослі. Сердитися за це на дитину не слід. Треба спокійно знову розкласти іграшки, включити його в гру, підтримати гарний емоційний стан, викликати відповідні реакції. З іншого боку, слід проявляти твердість і не йти на поводу у малюка у виконанні його бажань.

Деякі діти з семи-восьмимісячного віку негативно реагують на незнайомих дорослих, лякаються їх. Це психофізіологічна реакція, характерна для дитини цього віку. Він позитивно реагує тільки на знайомих йому дорослих, коли ж з'являється стороння людина, дитина починає плакати, не йде до нього на руки. Але на руках у матері заспокоюється.

Іноді діти бояться незнайомих людей і в присутності матері. У цьому випадку треба не вмовляти малюка, це марно, а понести в іншу кімнату і постаратися заспокоїти іграшкою, ласкавим розмовою. Надалі зробити висновок про розширення контактів малюка з дорослими.

Про поведінку дитини від 6 до 9 місяців

У 7 місяців нормально розвивається дитина стукає і розмахує іграшкою, перекладає і кидає її. Добре повзає. На запитання дорослого «Де годинник?» Або «Де лялька?» Знаходить його своїм поглядом, що знаходиться в звичному для нього місці. Подовгу лепече, вимовляє повторно одні й ті ж склади.

У 8 місяців тривало і різноманітно грає іграшками: уважно дивиться на них вивчаючи, стукає, виймає і т. п. Сам сідає і лягає. Якщо до дитини звернутися з проханням, яку попередньо розучили, він виконає її. Наприклад: «ладушки», «дай ручку», «до побачення» і ін Їсть хлібець (зазвичай корочку), при цьому він сам тримає її в руці; сам п'є з стаканчика, але дорослий ще сам притримує цей стаканчик.

До дев'яти місяців дитина дотримуючись ручками за предмети пересувається. Чітко знає як його звуть і відволікається на своє ім'я. На запитання «Де .........?» Знаходить цей предмет. До предметів відноситься по різному, дивлячись якими властивостями володіє предмет: катає м'ячик, закриває каструльки кришкою і т. д. Любить наслідувати за кимось із дорослих, повторює склади які є в його лепет. Добре п'є з чашки, і сам трохи притримує її.

Фізичний розвиток дитини в 6 і більше місяців визначається щомісячної надбавкою маси на 500-600 г і збільшенням зростання приблизно на 1,5-2 см на місяць. Про гармонійності розвитку дитини крім батьків ще стежить лікар.

Оставить комментарий или два

Пожалуйста, зарегистрируйтесь для комментирования.