Заняття з дітьми до року

Ці захоплюючі заняття з дітьми до року, що включають елементи гри, масажу і гімнастики, можна начитати вже з півторамісячного віку дитини. Для перших занять краще запросити кваліфікованого педіатра чи фахівця з дитячого масажу і ЛФК — вони дадуть вам корисні поради та покажуть, як правильно проводити цикл вправ. Подбайте про те, щоб снаряд був пружним, з непомітними швами, а матеріал, з якого він зробив, чи не був токсичним. Перед заняттями, фітбол слід вимити з дитячим милом, протріть насухо, і застелите чистою пелюшкою.

  • «Пружний животик». Найпростіше вправа. Поклавши малюка на м'яч вниз животиком, мама кладе йому руку на спинку, і похитують вперед-назад і в сторони. Вправа добре допомагає від дитячих «газіков».
  • «На навшпиньках». Ця вправа розвиває вестибулярний апарат і тренує гомілковостопні суглоби малюка. Фіксуючи фітбол колінами, поставте на нього малюка. Нехай походить по м'ячу спочатку опускаючись на всю стопу, потім ускладните вправу, спонукаючи дитину встати навшпиньки.
  • «Наїзник». Поклав малюка спинкою на фітбол, Акуратно піднімаємо дитини і утримуючи за плечики, дозволяємо йому кілька секунд балансувати на м'ячі. Потім знову опускаємо на спинку. Повторити вправу 3-4 рази.
  • «Літачок». Непросте вправу, яка потребує певної вправності і підготовки від мами і малюка. Утримуючи крихту за ліве передпліччя і ліву гомілку, зробіть кілька погойдувань на правому боці на фітбол. Потім повторіть теж саме на іншому боці. Для підстраховки краще запросити папу.
  • «Тримай-хапай». Уклавши дитину животиком на м'яч. Притримуючи спинку долонею, покотив м'яч у напрямку лежать на підлозі іграшок. Дитина буде в захваті, хапаючи іграшки ручками і балансуючи на м'ячі животиком. Заняття з дітьми до року — Ігри та враження

    Пам'ятайте, що розвивати дитину в цьому віці треба поступово, не зациклюючись на «нормах» і вимогах. Заняття з дітьми до року, здобудуть позитивну дію, тільки якщо будуть систематичними, ненав'язливими і відповідають індивідуальному розвитку дитини.

    На самому початку. Перші 3 місяці життя малюк більше схильний до пасивного споглядання предметів. Яскраві або чорно-білі брязкальця навчать дитину концентрувати увагу, фокусувати погляд. Мелодійні звуки мобіля або мамина пісенька розвивають слух і заспокоюють дитину. Розвиток сенсорики і моторики дають плавання у ванній або басейні, гімнастика, прогулянки.

    Кольори і форми. Допоможіть дитині побудувати башточку з різнокольорових кубиків, керуючи його діями. Захоплюючу гру треба поступово ускладнювати. Попросіть дитину дати вам спочатку червоний кубик, потім зелений, потім знову червоний, жовтий і т.д. Першими квітами, які починає розпізнавати малюк, є жовтий і синій. Хваліть його за кожне правильне дію. Кубики можуть бути різного розміру або форми, тоді можна звертати увагу малюка і на ці відмінності.

    Перші книжки. Малюк із задоволенням «читає» книжки — мне й рве сторінки, пробує їх на зубок, стукає ними об підлогу. Придбайте спеціальні книги для найменших: легкі, невеликого формату, з твердими картонними сторінками і яскравими картинками, зрозумілими картинками, де лисичка схожа на лисичку, а кішка — на звичайну кішку. Показуйте маляті тварин і знайомі йому предмети. Для читання краще вибирати вірші — короткі, ритмічні чотиривірші, потішки, краще — з повторюваними елементами, так їх легше запам'ятати і відтворити ...

    Предмети та іграшки. У цьому віці дуже важливо стимулювати малюка до маніпуляцій з різними предметами. Різні сортери, пірамідки, іграшки-матрьошки розвивають розумові процеси: пам'ять, логіку, увагу, а також формують моторику ручок. Класичне збирання пірамідки удосконалює координацію рухів і допомагає дитині закріплювати навички хапання і утримування предметів.

    Казки. Починаючи з 9 місяців, дитина вже готовий сприйняти примітивні казки по типу «Курочка-ряба» або «Теремок». За допомогою іграшок, розіграйте разом з малюком маленький спектакль. Називайте тварин, вчите дитину дізнаватися їх не тільки за зовнішнім виглядом, а й по звуках, які вони видають: «Ось собачка — ав-ав. А це корівка — Мууу. Це курочка — ко-ко-ко, і т.п. »Побуждайте дитину повторювати звуки. Пам'ятайте, що мова і мислення тісно пов'язані, і розвиток однієї сфери підстьобує іншу.

    Прогулянки. Забезпечте дитині достатньо нових вражень — це необхідно для пізнання навколишнього світу. Хоча б один раз на тиждень вирушайте на прогулянку не по звичному маршруту, виїжджайте в парк, в мальовничі природні куточки, або ж просто вирушайте на іншу ігрову площадку. Гуляючи, звертайте увагу крихти на різні об'єкти і коментуйте: «Поїхала машина — бі-бі. Полетіла пташка. Пробігла кішка — няв! »