Що повинен уміти дитина з 6 до 9 місяців

 

Але крім цього з'являються ще деякі навички допомагають краще дізнаватися навколишній світ. Розглянемо нижче, що ж повинен вміти дитина в проміжку між 6-ю і 9-ма місяцями.

До 9 місяців у малюка розвивається предметна діяльність: катає м'яч, заколисує ляльку, надягає кільце і т. д. Звичайно опанувати цими навичками вчить дорослий.

Від 7 місяців і до року дітям для розвитку необхідні різноманітні іграшки: ляльки, тварини, мисочки, каструльки, у яких можна відкривати і закривати кришки, кільця, м'ячі, ще потрібні заводні іграшки, які ще й щось говорять або співають. Такі іграшки повинен спершу продемонструвати дорослий. Щоб малюк зрозумів, що вони не небезпечні, а навіть цікаві.

Дитині для ігрових занять іграшки найкраще давати по потроху (2-3 різні), Періодично замінюючи ці іграшки на нові. Іграшки з якими грає Ваш малюк не повинні мати гострих куточків, чистими і міцними. Дрібні предмети краще поки не давати, Дрібні вважаються ті які вільно вмістяться в роті малюка. Це робиться, для того щоб дитина часом не проглатіл дрібну іграшку.

У віці від 7 місяців дитина вже може більш тривалий період самостійно грати в іграшки.
При спілкуванні з дитиною під час неспання велике значення має мову дорослого. Вона повинна бути спокійною, ласкавою, інтонаційно виразною. Дорослий спонукає малюка до наслідування доступних для нього звуків мови. Крім того, потрібно чітко вимовляти назви предметів, привертаючи увагу дитини до цього предмету: «Ось годинничок», «Ось ведмедик», «Візьми ложечку, будемо їсти» і т. д. Так поступово дитина засвоює смислове значення слів і починає адекватно реагувати на мову дорослого.
Під час неспання починають формувати навички.

У 8-8,5 місяців, якщо дитина до цього часу вже навчився сидіти, треба привчати його сідати на горщик. Для того щоб сформувати зв'язок між органічною потребою (сечовипускання і дефекація) і способом її задоволення (горщик), дитини садять на горщик, коли він встає сухий після сну або коли після годування пройде 15-20 хвилин, але краще часто цього не робити, висаджувати в межах 3-4 разів на день. Діти, коли відчувають якусь потребу, зазвичай виявляють занепокоєння, і з їхньої поведінки можна визначити, що їм потрібно. Для вироблення у дитини позитивного ставлення до формування навику ходити на горщик необхідно перевіряти, щоб горщик був кімнатної температури (залізні зазвичай холодні), не затримувати його довго в цьому положенні навіть у тому випадку, якщо результат не був досягнутий.

Дитина в цьому віці вже вміє добре сидіти, їсть з ложки і починає пити з чашки, тому для їжі його садять на високий стільчик.

Оставить комментарий или два

Пожалуйста, зарегистрируйтесь для комментирования.